Hus i Alfafara, Spanien - hos Inma
132
GP/døgn
- ID og adresse er blevet godkendt
- Telefonnummer er blevet godkendt
- E-mailadresse er blevet godkendt
Inmas foretrukne rejsemål er Portugal, Galicia, Asturias og flere. Læs mere
Hus
Andet hjem
Sover 8
2 Soveværelser
2 Badeværelser
150 m²
2 enkeltsenge
2 dobbeltsenge
1 ekstra børneseng
1 ekstra babyseng
Bliv medlem
Bliv medlem af fællesskabet for 1.190 kr og foretag så mange boligbytter som du har lyst til et helt år.
Læs mereBeskrivelse
Inma har beskrevet sit hjem på spansk.
Derfor vil du elske denne bolig
A 1 min. de la plaza del pintoresco pueblo de Alfafara, a los pies de la Sierra de Mariola, en Alicante, los 150 m2 del LOFT, son todos para tí, repartidos en dos plantas. Se puede descubrir la zona practicando senderismo en los alrededores. A 1 h. de la capital tanto de Valencia como de Alicante y la playa de Gandía. La planta principal SUPERLUMINOSA con jardín central en el primer piso, se compone de gran salón abierto a cocina que dá a la terraza, todo con una decoración actual, moderna acojedora y cuidada, en línea conceptual con la tipología de loft industrial. Calefacción con estufa de pellets, aire acondicionado frío/calor y radiadores. Dispones de cocina totalmente equipada, con frigorífico, microondas, lavavajillas, tostadora, batidora, cafetera, sartenes, vajilla, cubiertos y otros utensilios útiles (plancha, tendedero,...). Además tendrás Wifi de alta velocidad. Dos espaciosos dormitorios, con mucha luz natural.
Derfor vil du kunne lide dette område
Su ubicación en el centro del pueblo, te permitirá experimentar el recorrido dentro de las calles de Alfafara. A un paso de largos paseos por llanura, con bellos paisajes, o adentrarte en plena montaña como un verdadero aventurero. Su maravilloso enclave, se comparte con zonas vecinas no menos espectaculares, especialmente Bocairente ( A 6 KM.); al igual que Agres ( 4,5 km. ), Alcoy ( 24 km.) , Onteniente ( 11 km. ) y Xátiva ( 36 km.).
Se sitúa en el pleno centro del pequeño pueblo de 400 habitantes, muy cerca de la piscina municipal, Camping de Mariola, a un paso de poblaciones pintorescas como Bocairente y Alcoy.
Variedad en oferta gastronómica en el mismo pueblo: Casa el tío David, Restaurante el Bolumini, L,Almássera, El Tony,s y Cafetería Xavi,s.
En Agres a 5 min: Restaurant Mariola, El convent...
En Bocairent: Bar Solbes, Hotel l,Estació, el Cancell...
En Onteniente: Pa i Xixi, La cuina, Inaudit, Mesón del Rey...
Se sitúa en el pleno centro del pequeño pueblo de 400 habitantes, muy cerca de la piscina municipal, Camping de Mariola, a un paso de poblaciones pintorescas como Bocairente y Alcoy.
Variedad en oferta gastronómica en el mismo pueblo: Casa el tío David, Restaurante el Bolumini, L,Almássera, El Tony,s y Cafetería Xavi,s.
En Agres a 5 min: Restaurant Mariola, El convent...
En Bocairent: Bar Solbes, Hotel l,Estació, el Cancell...
En Onteniente: Pa i Xixi, La cuina, Inaudit, Mesón del Rey...
Andet
Bolig ID
#2844468URL kopieret!
Område
Bjerge
Landsby
Fasciliteter
Vores grundlæggende ting
Køleskab
Fryser
Ovn
Mikrobølgeovn
Varmeanlæg
Opvaskemaskine
Vaskemaskine
Badekar
TV
Smart TV
WiFi
Unikke faciliteter
Klimaanlæg
Pejs/brændeovn
Balkon/terrasse
Fjernbetjening venlig
Højhastighedsforbindelse
Miljøansvarlige faciliteter
Selektiv affaldssortering
Allergier
Dette hjem har kæledyr, der kan forårsage allergi!
Hus regler
Børn er velkomne
Kæledyr er velkomne
Planter, der skal vandes
Kort
Ofte stillede spørgsmål
Er denne lejlighed velegnet til fjernarbejdere?
Ja, denne bolig har en wifi-forbindelse. Vi anbefaler, at du diskuterer dette med værten for at sikre, at hastigheden er tilstrækkelig til dine behov.
Hvor mange værelser er der i denne bolig?
Denne bolig har 2 soveværelser.
Hvor mane kvm er denne bolig?
Denne bolig er 150kvm.
Kom i gang med at bytte bolig!
For at kunne kontakte medlemmer, må du oprette en HomeExchange konto