Godt klaret! Dit telefonnummer er nu godkendt.

Lejlighed i Leiza, Spanien - hos Edurne

75
GP/døgn
  • ID og adresse er blevet godkendt
  • Telefonnummer er blevet godkendt
  • E-mailadresse er blevet godkendt
Lejlighed
Primær bolig
Sover 4
3 Soveværelser
2 Badeværelser
98 m²
Se sovepladser

Bliv medlem

Bliv medlem af fællesskabet for 1.190 kr og foretag så mange boligbytter som du har lyst til et helt år.

Læs mere

Beskrivelse

Edurne har beskrevet sit hjem på spansk.

Derfor vil du elske denne bolig

Kaixo :)
Mi piso es un espacio confortable y acogedor. Transmite mucha paz y calma gracias al entorno natural en el que se encuentra.
Son 98 metros cuadrados distribuidos en dos plantas + balcones. Por un lado, el salon, cocina y baño están situadas en la planta de abajo. Las habitaciones y baño con bañera están ubicadas en la parte de arriba. Una de las habitaciones tiene una cama doble y las otras dos cada cama individual.
La cocina disponene de todo tipo de electrodomésticos, menaje y utensilios. Es muy práctico y cómodo cocinar en ella.
El salón dispone de TV, wifi con fibra, tocadiscos y un sofá para 3 personas muy confortable.
Uno de los puntos fuertes del piso son las vistas. Es un auténtico placer visual tumbarse en el sofá o la hamaca del balcón y pararse a disfrutar de ellas. Se puede observar el pueblo y las montañas que la rodean.
La temperatura del piso es muy confortable gracias al sistema energético Passivhaus. Gracias a este sistema incluso se puede apreciar que el sueño es de muy alta calidad, reparadora 100%.
El piso dispone de mucha luz natural como bien he comentado anteriormente gracias a las ventanas.
He decorado el piso con mucho mimo.
Por último, mencionar que tengo una pequeña huerta donde cosechó verduras de temporada y por casa no faltan mis plantas.

Derfor vil du kunne lide dette område

Vivo en Leitza, un pueblo rural de Navarra con aproximadamente 3.000 habitantes. Ubicado a 30minutos en coche de San Sebastián (Guipúzcoa) y Pamplona (Navarra), comunicado con la autovía A-15.
Leitza es un pueblo muy dinámico que dispone de una gran variedad de servicios y una agenda cultural muy variada.
El pueblo dispone de panaderías, fruterías, carnicerías donde venden carne local, una tienda con productos especiales y de la zona, supermercados, piscina exterior durante la temporada de verano, biblioteca, polideportivo municipal con gimnasio, centro de salud, bares y restaurantes y un frontón.
En Leitza podemos disfrutar de la naturaleza. Tenemos diferentes rutas de montaña, un parque natural llamado Leitzelarrea, caseríos donde venden queso y una vía verde donde se puede disfrutar de paseos a pie o rutas en bicicleta.

Andet

Bolig ID

#2788461URL kopieret!

Område

På landet

Fasciliteter

Vores grundlæggende ting

Opvaskemaskine
Vaskemaskine
Badekar
TV
WiFi

Unikke faciliteter

Elevator
Balkon/terrasse

Børnevenlig

Legeplads for børn

Fjernbetjening venlig

Højhastighedsforbindelse

Miljøansvarlige faciliteter

leverandør af vedvarende energi
Lavtforbrugsmaskiner
Grøntsagshave
Selektiv affaldssortering
Læs mere

Hus regler

Planter, der skal vandes

Kort

Meld dig ind i HomeExchange-fællesskabet

Tilmeld dig og se hvor boligen ligger og kontakt dernæst ejeren for at arrangere et boligbytte!

Ofte stillede spørgsmål

Ja, denne bolig har en wifi-forbindelse. Vi anbefaler, at du diskuterer dette med værten for at sikre, at hastigheden er tilstrækkelig til dine behov.
Denne bolig har 3 soveværelser.
Denne bolig er 98kvm.
Kom i gang med at bytte bolig!

For at kunne kontakte medlemmer, må du oprette en HomeExchange konto